5- А
Дистанційне навчання 5 клас Distange Learning 5 Year
Новий матеріал розміщено першим на сторінці
Понеділок 14 березня
Monday, the 14 th of March
Classwork
My native town , village.
Звороти використовуються з метою вказати, що (або хто) саме є (знаходиться / знаходяться) у певному місці.
Нариклад:
У нашій школ є велика спортивна зала. - There is a big gym in our school.
У центрі нашого міста є універмаг. - There is a department store in our town.
У Києві є багато парків і площ. - There are many parks and squares in Kyiv.
Заперечна форма цих зворотів утворюється за допомогою часток not (no) , які додаються до дієслів is (are).
There is not a theatre in our town.
There is no theatre in our town.
У питальній формі цих зворотів дієслова is /are виносяться на перше місце.
Наприклад:
Is there a monument in this park?
Are there any offices in this street?
Речення зі зворотами краще перекладати з кінця.
Наприклад:
There is a school not far from the market place. - Недалеко від базару знаходиться школа . (зворот викорстовувати потрібно, тому що вказується, що саме знаходиться недалеко від базару)
e.g. There is a door and three windows in our classroom.
Якщо перше слово після звороту в множині, використовуємо зворот there are.
e.g. There are three windows and a door in our classroom.
??????????????????????????????????
Понеділок 21 лютого
Monday, the 21 st of February
Classwork
Тема уроку. Читання.На горі.
Reading. Up the Mountain.
Діти працюємо з текстом на сторінці 137 вправа №2 і готуємся до контролю читання. (Читаємо , перекладаємо і розуміємо про що йдеться у тексті).
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
П'ятниця 18 лютого
Friday, the 18 th of February
Classwork
Тема уроку. Огляд граматики
Запрошую вас на урок! 😊
👇👦👧👸
ПОЧАТОК об 11-00
Для тих, хто не мав можливості бути присутнім на онлайн-уроці, перегляньте відеоурок
👉😙ВІДЕО УРОК👀👈👄👂
ДИВИМОСЬ ВІДЕО Present Perfect
👉👂👀👄Past Simple👈👦👧
👇😏
Вивчіть !!!
👇👀👄
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Четвер 17 лютого
Thursday, the 17 th of February
Classwork
Тема уроку. Україна- європейська країна
"Ukraine is a European Country"
На стор.133 впр.1 вивчити географічні назви України, -записати їх у словник. Впр. 2 ,стор.133 читати вголос ,перекладати , розставити параграфи за змістом.Письмово впр.4 стор. 134 . Замінюємо слово What на назву озера, ріки,гори,відомого курорту. Наприклад:
Понеділок 14 лютого
Monday, the 14 th of February
Classwork
Тема уроку. Національні символи Великобританії
"The National Symbols of Great Britain "
Діти, подивіться другу частину відео уроку , починаючи з 6 хвилини 40 секунди. Відео подано - 11.02.2022.
Дивимось відео про національні символи України і Великобританії- повторюємо за диктором.
👇👀👂😀
На стор.131 впр.1 вивчити назви національних символів України, дивимось відео і вчимо національні символи Великобританії -записати їх у словник. Впр. 5 b) ,стор.132 виконати письмово у зошиті ( описуємо 2, 3,4 малюнки за прикладом)
П'ятниця 11лютого
Friday, the 11th of February
Classwork
Тема уроку. Національні символи України
"The National Symbols of Ukraine "
Запрошую вас на урок! 😊
👇👦👧👸
ПОЧАТОК об 11-00
Для тих, хто не мав можливості бути присутнім на онлайн-уроці, перегляньте відеоурок:дивимось 6 хвилин 40 секунд.
На стор.131 впр.1 вивчити назви національних символів України- записати їх у словник. Текст впр.2 стор. 131 -читати і перекладати.
👇👀
****************************************************
Четвер 10 лютого
Thursday, the 10 th of February
Classwork
Тема уроку. Україна- наша Батьківщина
"Ukraine is our Motherland"
Запрошую вас на урок! 😊
👇👦👧👸
ПОЧАТОК о 12-00
Hello , children!
Доброго дня, діти. Продовжуємо вивчати тему" Навколо Великої Британії та України". Сьогодні ми будемо знайомитися з нашою - Україною. На цьому уроці ми продовжемо вивчати застосування означного артикля the, неозначних -a, an та нулевого артиклей.
Зробіть словникову роботу і вивчіть нову лексику до нашого урок.
Motherland -Батьківщина
1)
tradition – [ trəˈdɪʃn ]
-традиція -
2)
wonderful - ˈwʌndəfl -чудово
3) beautiful - [ ˈbjuːtɪfl ] -красивий
4) independent- [ ˌɪn.dɪˈpen.dənt ]
-незалежний,
5)
rich- багатий
6)
large - [ lɑːdʒ ] - великий
7)
river – [ ˈrɪvə(r) ] - річка
8)
Kyiv -Київ
9) Dnipro- Дніпро
ge generous- щедрий
hhard-working- працьовитий
Для тих, хто не мав можливості бути присутнім на онлайн-уроці, перегляньте відеоурок:
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
Понеділок 7 лютого
Monday, the 7 th of February
Classwork
виконати, отримати оцінку і прислати мені скріншот на вайбер , або на пошту до 20-00 7 лютого.
*****************************************************************
П'ятниця 4 лютого
Friday, the 4th of February
Classwork
Великобританії.
Запрошую вас на урок! 😊
👇👦👧👸
ПОЧАТОК об 11-00
Сьогодні ми розбирали застосування артікля з географічними назвами, назвами міст, музеїв, отелей, національних парків, парків, магазинів, супермаркетів, аеропортів.
Пройдіть перевірочний тест з граматики.
Д/з с.127 впр.3 (вивчити), с.127 впр.4 (чит.,перекл і вставити словосполучення подані до вправи.); с.128 впр. 5 (письмово)
****************************************
Четвер 3 лютого
Thursday, the 3d of February
Classwork
Тема уроку: Цікаві місця Великобританії.
Запрошую вас на урок! 😊
👇👦👧👸
ПОЧАТОК о 9-00
Для тих, хто не мав можливості бути присутнім на онлайн-уроці, перегляньте відеоурок:
Діти, випишіть ті слова до нашої нової теми, які зустрічаєте вперше.
Правила утворення множини і винятки
ЗАПАМ'ЯТАЙ!
Домашня робота:
Діти виконайте у зошитах вправу №8 на сторінці 125, читати і перекладати текст у вправі № 3- стор.123
Пройти перевірочний тест 👇👀
Код доступу 7084419
********************************************************
31.01.2022
Monday , the thirty first of January
Classwork
Unit5 :"Nature and Weather"
Урок №55 ( № 58 за календарним
плануванням)
Тема уроку. Підсумковий урок з теми "
Природа і погода"
Hello, boys and girls! I'm very glad to see you.
Сьогодні ми підводимо підсумок з вивченої теми про природу і погоду. Подивіться відео до теми, ще раз повторіть вивчену лексику.
👇👀
1.Autumn comes in Desember . True /False
Monday, the twenty first of January
Homework
******************************************************************
28.01.2022
Friday , the twenty eighth of January
Classwork
Unit5 :"Nature and Weather"
The topic : " Reading "
"The Wind, the Sun, and Simon"
Урок №54 ( № 57 за календарним плануванням)
Тема уроку. "Читання. " , "Вітер, Сонце і Саймон"
Hello, boys and girls! I'm very glad to see you
.How are you today? As for me I'm well! And you?
Діти , сьогодні ми закінчуємо нашу тему про
погоду і природу . Пропоную сьогодні
попрацювати з цікавим оповіданням про те,
як Вітер і Сонце уклали парі- хто з них
сильніший. Прослухайте текст , потім
прочитайте самостійно , перекладіть його і
виконайте вправу № 4 (закінчите речення ,
використовуючи текст) 👇👀
👉👧👦👸 ТЕКСТ
-I can blow very hard - я можу дути дуже сильно
- had an argument - сперечалися
- look around -подивитись навкруги
- take off a coat - зняти пальто
-took a deep breath-зробив глибокий подих
- he buttoned his coat -застебнув своє пальто
- a storm of hail stones beat down from the clouds- ураган с градом обрушився з хмар.
- Sun shone down out of a bright blue sky-сонце сяяло з яскраво-блакитного неба
-the rays of sunshine touched __ -сонячні лучі торкалися ___.
- it grew hotter and hotter- становилось жарче і жарче
- spent all afternoon on the merry- go -round- провів увесь день на каруселі
Домашня робота:
Діти виконайте у зошитах вправу №4 на сторінці 119, читати і перекладати текст у вправі № 3- стор.118-119
Friday, the twenty eighth of January
Homework
Ex.4 p.119
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
27.01.2022
Thursday , the twenty seventh of January
Classwork
Unit5 :"Nature and Weather" , Lesson 8
The topic : "Grammar Revision "
Урок №53 ( № 56 за календарним плануванням)
Тема уроку. Огляд граматики.
Hello, children! I am very glad to see you! How are you? I hope you are well!
Діти, ми підходимо до завершення нашої теми "Nature and Weather" і сьгодні будуть завдання на граматику. Спочатку , подивіться відеоуроки для застосування модальних дієслів Should /Shouldn't та дієслів у часі Past Simple Tense,( простий минулий час) а потім вам буде треба виконати завдання для засвоєння матеріалу.
У зошиті з класної роботи виконати письмово вправу №3 на сторінці 116
88888888888888888888888888888888888888888888
24.01.2022
Monday , the twenty fourth of January
Classwork
Unit5 :"Nature and Weather " , Lesson 7
The topic : "Natural Рhепоmепа"
Урок №52 ( № 55 за календарним плануванням)
Тема уроку. Явища погоди
Діти , подивіться на малюнки , запишіть слова і їх переклад у словник .
Наприклад : hail - град
thunderstorm - гроза; lightning - блискавка;
stormy weather -штормова погода
Виконайте тест-гру 👉👸👦 ТЕСТ- 1
👉😊😉 ТЕСТ 2
Домашня робота:
Діти виконайте у зошитах вправу №1 на сторінці 113, читати і перекладати текст у вправі № 3- стор.114
Monday, the twenty fourth of January
Homework
Ex.1 p.113
😊 GOOD LUCK
777777777777777777777777777777777777777777
Дистанційне навчання 5 клас Distange Learning 5 Year
Новий матеріал розміщено першим на сторінці
21.01.2022
Friday , the twenty first of January
Classwork
Unit5 "Nature and Weather " , Lesson 6
The topic : "Weather"
Урок №51 ( № 54 за календарним плануванням)
Тема уроку. Погода.
Діти подивіться відео до уроку - сторінки 110-113 у підручнику.
Діти , пропоную для кращого усвоєння і розуміння і застосування - Future Will або to Be going to Do Smth подтвитись відео
Після проходження тестів - зробіть скріншот з оцінкою і пришліть мені на пошту або на Viber
25.11.2021
Thursday, the twenty fifth of November
Classwork
Unit 3"FOOD" , Lesson 3-4
The topic : "Do the cooking"
Діти подивіться відео до уроку - сторінки 57 -59 у підручнику.
👇👀😠😌
Діти прочитайте текст-вправа №3, сторінка 57.Перекладіть текст і виконайте вправу №4 усно.
Діти , уважно розгляньте таблиці з правилами застосування слів MUCH, MANY, SOME, ANY , пройдіть тест -гру
👉👨👧👦ТЕСТ_ГРА
Домашня робота:
Діти виконайте в зошитах вправу №5 на сторінці 58 , вивчіть слова -вправа №1 ,сторінка57.
Thursday, the twenty fifth of November
Homework
Ex.5 p.58
😊 GOOD LUCK
8888888888888888888888888888888888888888888
07.05.2021
Friday, the seventh of May
Classwork
Любі діти, пропоную вам прослухати розповідь два рази і на подвійному аркуші написати число, тест і виконати два завдання, які подані у цій контрольній .
Діти, після того, як ви прослухаєте- запишіть 👇 і за зразком виконуйте завдання (речення не пишемо, а ставимо цифру , а біля неї пишемо T (True) або F(False). Друге завдання також речення не пишемо , а біля цифри ставимо літеру ( вибираємо варіат відповіді)
30.04.2021
Friday, the thirtieth of April
Classwork
Unit 8 " School Life" , Lesson 6-7
The topic : Lesson Times
Діти подивіться відео до уроку - сторінки 193-195 у підручнику.
Діти, зверніть увагу на застосування прийменників часу. Подивіться відео.👇😉
Домашня робота:
На сторінці 193 вправа №1 прочитайте текст; у класній роботі запишіть декілька речень про вчителя і предмет, який він преподає за зразком у вправі №2 - стор. 193.
Уснно опрацюйте вправи № 5 і №6 на сторінці 194.
Good Luck 😊
27.04.2021
Tuesday, the twenty seventh of April
Classwork
Unit 8 " School Life" , Lesson 5
The topic : At the lessons.
Діти, подивіться відео про минулий час, запишіть у зошит формули утворення Past Simple.
Діти подивіться відео до уроку - сторінки 190-192 у підручнику 👇😔.
Домашня робота:
На сторінці 192 вправа №6 прочитайте діалоги, вивчіть один напам'ять , запишіть на відео і пришліть мені. Письмово виконайте вправу №7 на сторінці 192.
Tuesday, the twenty seventh of April
Homework
Ex7 p.192
26.04.2021
Monday, the twenty sixth of April
Classwork
Unit 8 " " School Life""
The topic : My favourite lesson.
Діти подивіться відео до уроку - сторінки 190-192 у підручнику.
👇👦👧
Код доступу 7677665
Завдання необхідно виконати до 26 квітня 20:00
23.04.2021
Friday, the twenty third of April
Classwork
Unit 8 " School Life" ,
Діти подивіться відео до уроку - сторінки 187-189 у підручнику.
Friday, the twenty third of April
Homework
Ex8 p.189
Good luck😊😉
20.04.2021
Tuesday, the twentieth of April
Classwork
Unit 9" School Life" , Lesson 1
Діти, для засвоєння нової лексики пройдіть інтерактивний тест
👇😑😔
Tuesday, the twentieth of April
Homework
Ex.4, p.185
Good luck😊😉
19.04.2021
Monday, the nineteenth of April
Classwork
Unit 8 " Holidays and Traditions"
Дата початку: 19.04.2021 11:00:00
Дата завершення: 19.04.2021 15:00:00
Часу для проходження: 40 хв.
👇👧👦
введіть код whr511
👇👧👦
16.04.2021
Friday, the sixteenth of April
Classwork
Unit 8 " Holidays and Traditions" , Lesson 9-10
Домашне завдання :сторінка 177 вправа № 2; сторінка 179 вправа №1 читати і перекладати; вправа № 3 на сторінці 179 письмово.
Friday, the sixteenth of April
Homework
Ex.3, p.179
13.04.2021
Tuesday, the thirteenth of April
Classwork
Unit 8 " Holidays and Traditions" , Lesson 7-8
Домашне завдання :сторінка 174 вправа 2 читати і перекладати, вправа № 5 письмово.
Tuesday, the thirteenth of April
Homework
Ex.5, p.175
Домашне завдання :пройдіть тест для перевірки вивченого матеріалу ОБОВ'ЯЗКОВО
👇👦👧😍
Код доступу 1227111
Тест пройти до 15.04.2021 до 20-00
12.04.2021
Monday, the twelfth of April
Classwork
Unit 8 " Holidays and Traditions" , Lesson 5-6
Домашне завдання: читати текст вправа №1 , перекладати, записати на діктофон один із текстів ( Halloween or May Day in Old England ) і прислати мені на Вайбер або пошту , №2 усно відповісти - згодні ви чи не згодні з поданими ствердженнями. Письмово виконати вправу №6.
Monday, the twelfth of April
Homework
Ex. 6, p.174
Good luck😉😊
09.04.2021
Thursday, the ninth of April
Classwork
Виконайте вправу №1усно, вивчіть словосполучення подані до картинок , подивіться відео про застосування дієслів Do or Make (робити)
Thursday, the ninth of April
Homework
Ex. 5, p.171
Good luck😊😉
06.04.2021
Tuesday, the sixth of April
Classwork
Діти , подивіться відео про прийменники і правила їх застосування.
Домашне завдання :пройдіть тест для перевірки вивченого матеріалу ОБОВ'ЯЗКОВО
👇👦👧😍
Код доступу 7465785
Тест пройти до 08.04.2021 до 21-00
??????????????????????
05.04.2021
Monday, the fifth of April.
Classwork
Діти, сьогодні ми ознайомимося з назвами свят, які святкують у різних країнах :
Easter ПАСХА
Mother's Day ДЕНЬ МАТЕРІ
Christmes РІЗДВО ХРИСТОВО
New Year's Day НОВИЙ РІК
Пропоную подивитися відео до уроку на сторінці 166-168.
Monday, the fifth of April
Homework
Ex.5 p.168
Бажаю успіхів!!!😊😉😏
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
15.03.2021
Monday, the fifteenth of March
Homework
👇👦👧
👇👧👦
888888888888888888888888888888888888888888888888888888888
12.03.2021
Friday, the twelfth of March
Homework
5-A,Б
Діти , пройдіть тест за посиланням
👦👧👦👇
Код доступу 2872887
Тест пройти до 14.03.2021 до 21-00
15.02.2021
Monday, the fifteenth of Fabruary
Homework
Діти пройдіть тести на граматику.Попрацюйте над застосуванням дієслова To Be . Результати пришліть на мою пошту чи Вайбер (фото)
👇👦👧👦
👇👦👧👦
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
25.01.2021
Monday, the twenty fifth of January
Homework
5-A
Діти , пройдіть тест за посиланням
👦👧👇
Код доступу 8750083
Тест пройти до 26.01.2021 до 19-00
****************************************************************************
5-Б
Діти , пройдіть тест за посиланням
👦👧👇
Код доступу 5258257
Тест пройти до 25.01.2021 до 21-00
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
DISTANCE LEARNING YEAR 5 (5-A, B)
НОВИЙ МАТЕРІАЛ РОЗМІЩЕНО ПЕРШИМ НА СТОРІНЦІ
22.01.2021
Friday , the twenty second of January
Classwork
DISTANCE LEARNING YEAR 5 (5-A, B)
НОВИЙ МАТЕРІАЛ РОЗМІЩЕНО ПЕРШИМ НА СТОРІНЦІ
20.01.2021
Tuesday , the twentieth of January
Classwork
Доброго дня , діти !
Сьогодні ми продовжуємо вивчати тему "Природа і погода" . А саме ми познайомимось з виразами- як спитати про плани і про погоду на майбутніх вихідних. Якщо ми будемо розмовляти про плани на вихідні , то ми повинні застосовувати майбутній час. Давайте вивчимо нові слова і вирази:
1. What is the weather like now ? ( Яка погода сьогодні)
2. What do you think it'll ( it will ) be like tomorrow? (Як ти думаєш, яка погода буде завтра?)
3.Tomorrow will be warm and sunny. (завтра буде тепло ш сонячно)
4. It won't (will not) be rainy and cold. (не буде дощу і холоду)
5. Would you like to come? (ви бажаєте прийти )
6. What is the weather going to be next Sunday? (якою буде погода майбутніми вихідними )
7. We expect ____ . ( ми очікуємо - наприклад сонячний день
8. I'll ( will ) join you. (я приєднаюсь до тебе , тоб то піду з тобою)
9. You should take your jacket in case it rains. (тобі необхідно взяти свою куртку на всякий випадок, буде дощ)
10. Would you like to _______ (не хотів би ти ___)
11. I'd ( would ) love to. ( мені би дуже хотілось)
12. I think there might be a thounderstorm in the evening. ( я думаю, там може бути гроза у вечорі)
13. I hope the weather won't spoil our weekend. ( я сподіваюсь , що погода не зіпсує нам вихідні)
14. The weather forecast ( прогноз погоди)
DISTANCE LEARNING YEAR 5 (5-A, B)
НОВИЙ МАТЕРІАЛ РОЗМІЩЕНО ПЕРШИМ НА СТОРІНЦІ
18.01.2021
Monday , the eighteenth of January
Classwork
18.01.2021
ДІТИ ЗАПРОШУЮ ВАС НА УРОК
ПІДКЛЮЧИТЬСЯ ДО КОНФЕРЕНЦІЇ
👇
18 СІЧНЯ О 13:00
КОД ДОСТУПУ : 5151
ИдентифІкатор конференциЇ: 841 6652 8662
DISTANCE LEARNING YEAR 5 (5-A, B)
НОВИЙ МАТЕРІАЛ РОЗМІЩЕНО ПЕРШИМ НА СТОРІНЦІ
15.01.2021
Friday , the fifteenth of January
Unit 4. "Nature and Weather. Lesson 3
Classwork
Тема уроку : Пори року в Британії ( Seasons in Great Btitain )
Доброго дня , діти !
Сьогодні ми продовжуємо вивчати тему "Природа і погода" . А саме ми познайомимось з порами року у Британії. Давайте вивчимо нові слова і вирази:
- It's freezing ( морозно)
- It's hot (спекотно )
- It's warm ( тепло )
- It's cold ( холодно )
- What is the weathe like today? ( яка сьогодні погода )
- It's freezing. The temperature is zero degrees ( морозно, температура ноль градусів )
- The sun doesn't shine very much ( сонце не дуже світить )
- The weather is getting wamer ( погода становиться тепліше )
- Summer can be quite warm ( літо може бути достатньо теплим )
- Daffodils ( нарциси )
- Tulips flower-beds ( клумба тюльпанів)
Подивіться відео на цю тему .
https://vseosvita.ua/test/start/dnn098
DISTANCE LEARNING YEAR 5 (5-A, B)
НОВИЙ МАТЕРІАЛ РОЗМІЩЕНО ПЕРШИМ НА СТОРІНЦІ
12.01.2021
Tuesday , the twelfth of January
Unit 5 " Nature and Weather " , Lesson 2
Тема уроку : Улюблена пора року ( Seasons )
Доброго дня , діти !
Сьогодні ми продовжуємо тему "Природа і погода" , а саме будемо вивчати нові ЛО на тему , як поговорити про погоду, описати її, розповісти про улюблену пору року. Пропоную вам натиснути на посилання , де ви зможите натиснути на картинки і почути назви нових ЛО. Треба декілька раз прослухати , повторити за диктором і вивчити.
Подивіться відео , прослухайте уроки до вашего підручника стор .101-102 Прочитайте текст № 3 на стор. 101-102 самостійно.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
DISTANCE LEARNING YEAR 5 (5-A, B)
НОВИЙ МАТЕРІАЛ РОЗМІЩЕНО ПЕРШИМ НА СТОРІНЦІ
13.11.2020
Friday, the thirteenth of November
Classwork
Урок № 25
Тема уроку : Приготування їжі ( COOKING )
Доброго дня , діти !
Сьогодні ми продовжуємо тему "Харчування" , а саме будемо вивчати нові ЛО на тему , як приготувати їжу. Пропоную вам натиснути на посилання , де ви зможите натиснути на картинки і почути назви нових ЛО. Треба декілька раз прослухати , повторити за диктором і вивчити.
Подивіться відео , прослухайте уроки до вашего підручника стор.57-59 . Прочитайте текст на стор. 57-58 самостійно.
У зошитах в класній роботі виконайте Впр №2 за прикладом:
Example:
A: What shall I do with the onions? (Що мені зробити з цибулею?)
B: Peel them first and then chop them. (почистити його та подробити йщго)
Замість (onions ) складаємо питання з:
-- potato ( картопля )
--- pepper ( перець )
--- meat ( м'ясо )
--- beetroot ( буряк )
--- mushrooms (гриби)
Домашнє завдання : за посиланням пройдіть тест , натисніть на FINISH , сфотографуйте і пришліть мені на пошту (ім'я, призвіще , клас- ОБОВ'ЗКОВО)
_______________________________________________________________________________________
10.11.2020
Thuesday, the tenth of November
Classwork
Урок № 24
Тема уроку : У шкільній їдальні ( In the school canteen! )
Доброго дня, діти!
Ми продовжуємо вивчати нашу тему про харчування. Сподіваюсь, що ви вивчили слова на с.52 впр.1
Перегляньте відеурок (с.54-55)
_____________________________________________________________________________________________
09.11.2020
ПРОДУКТИ ХАРЧУВАННЯ (FOOD )
Mnday, the ninth of November
Classwork
Подивіться відео, пригадайте назви продуктів зарчування (FOOD) і виконайте вправу № 2 на сторінці 53 письмово у зошиті.
Відео:
Д/З стор.54 впр. 5
Випиши злічувальні та незлічувальні іменники. Запиши їх в зошит.
Countable nouns ( злічувальні )
Uncountable nouns ( незлічувальні іменники)
Коментарі
Дописати коментар