5- А

Дистанційне навчання 5 клас                            Distange Learning 5 Year

Новий матеріал розміщено першим на сторінці


Понеділок 14 березня

Monday, the 14 th of March

Classwork

Урок № 66 (№ 69 за календарним плануванням)

                              Unit 7 :  Місце , де я живу.

                                "The Place where I Live"                                           Тема уроку. Моє рідне місто, село

    My native town , village.

Добрий день, діти!
Сьогодні ми починаємо знайомитися з  новими словами і словосполученнями до нової  теми
Почнемо з опрацювання слів-назв різних будівель у будь-якому місті. У своїх словничках почніть нову тему "The Place Where I Live(впр. 1, с. 140) і протягом уроку запишіть слова з перекладом
a post office - пошта / поштове відділення;
a bus stop / a bus station - автобусна зупинка / автобусна станція;
a cafe - кафе;
a railway station - залізнична станція;
a supermarket - супермаркет;
a market place - ринок /базар;
a school - школа;
a museum - музей;
a cathedral - собор;
a fountain - фонтан;
a church - церква;
a cinema - кінотеатр;
a square - площа;
a park - парк;
a taxi rank - стоянка таксі;
a bank - банк;
a monument - пам'ятник / монумент;
a travel agency - туристичне агенство.
Слова треба вивчити напам'ять!
Розберемося  як  використовувати звороти there is (в однині) і there are (у множині), щоб описати, які саме споруди є (знаходяться), наприклад, у нашому місті.
Звороти використовуються з метою вказати, що (або хто) саме є (знаходиться / знаходяться) у певному місці.

Нариклад: 
У нашій школ є велика спортивна зала. - There is a big gym in our school.
У центрі нашого міста є універмаг. - There is a department store in our town.
У Києві є багато парків і площ. - There are many parks and squares in Kyiv.
Заперечна форма цих зворотів утворюється за допомогою часток not (no, які додаються до дієслів is (are).
Запам'ятайте
Якщо ви додаєте частку not до зворота there is, треба додавати арткль a, а якщо частку noартикль не ставиться. Це правило стосуєтся тільки однини.
Наприклад:
There is not a theatre in our town.
There is no theatre in our town.

У питальній формі цих зворотів дієслова is /are виносяться на перше місце.
Наприклад:
Is there a monument in this park?
Are there any offices in this street?
Речення зі зворотами краще перекладати з кінця.
Зверніть увагу
Якщо вам треба вказати, де саме знаходиться предмет (людина), звороти використовувати не треба.
Наприклад:
There is a school not far from the market place. - Недалеко від базару знаходиться школа . (зворот викорстовувати потрібно, тому що вказується, що саме знаходиться недалеко від базару)
The school is not far from the market place. -  Школа знаходиться недалеко від базару.   (зворот ставити не потрібно, тому що вказується, де  саме знаходиться автостанція).
Зверніть увагу
Якщо перше слово після звороту в однині, навіть якщо перераховується декілька понять, використовуємо зворот there is.
e.g. There is a door and three windows in our classroom.
Якщо перше слово після звороту в множинівикористовуємо зворот there are.
e.g. There are three windows and a door in our classroom.

Діти, подивіться відео до нашого уроку на сторінках 140-142 (дивимось, слухаємо, повторюємо вголос)


Домашня робота:
вивчити слова , зробити письмово вправу №4 на сторінці 141.

??????????????????????????????????

Понеділок 21 лютого

Monday, the 21 st of February

Classwork

Урок № 64 (№ 67 за календарним плануванням)

                                                        Unit 6 : 
            Навколо Великої Британії та України.

              "Around Great Britain and Ukraine"

Добрий день, діти!
Сьогодні ми продовжуємо вивчати  тему про Україну і Великобританію.

Тема уроку. Читання.На горі.

Reading. Up the Mountain.

Діти, подивіться відео до нашого уроку на сторінках 137- 138 (дивимось, слухаємо, повторюємо вголос)

👇👀👂👄

Домашнє завдання:

Діти працюємо з текстом на сторінці 137 вправа №2 і готуємся до контролю читання. (Читаємо , перекладаємо і розуміємо про що йдеться у тексті).

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ 

П'ятниця 18 лютого

Friday, the 18 th of February

Classwork

Урок № 63 (№ 66 за календарним плануванням)

                                           Тема: 

            Навколо Великої Британії та України.

              "Around Great Britain and Ukraine"

Добрий день, діти!
Сьогодні ми продовжуємо вивчати  тему про Україну і Великобританію.

Тема уроку. Огляд граматики

Запрошую вас на урок! 😊

👇👦👧👸

ZOOM

ПОЧАТОК об  11-00

 Для тих, хто не мав можливості бути присутнім на онлайн-уроці, перегляньте відеоурок

👉😙ВІДЕО УРОК👀👈👄👂


ДИВИМОСЬ ВІДЕО Present Perfect


👉👂👀👄Past Simple👈👦👧

👇😏

ТЕСТ -ПЕРЕВІРКА

Вивчіть !!!

👇👀👄












      




Домашня робота:
вивчити формули утворення часів по таблицям, зробити письмово вправи №1,№3 на сторінці 135.

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Четвер 17 лютого

Thursday, the 17 th of February

Classwork

Урок № 62 (№ 65 за календарним плануванням)

                                                   UNIT 6

            Навколо Великої Британії та України.

          "Around Great Britain and Ukraine"

Тема уроку. Україна- європейська країна

                     "Ukraine is a European Country"

Добрий день, діти!
Сьогодні ми продовжуємо вивчати  тему про Україну і дізнаємось , де розташована наша країна, вивчимо назви річок, гір,озер, морів.

Діти, подивіться відео до нашого уроку на сторінках 133- 134 (дивимось, слухаємо, повторюємо вголос)
👇👀👂👄

 ДОМАШНЕ ЗАВДАННЯ:

На стор.133 впр.1 вивчити  географічні назви  України,  -записати їх у словник. Впр. 2  ,стор.133  читати вголос ,перекладати , розставити параграфи за змістом.Письмово впр.4 стор. 134 . Замінюємо слово What на назву озера, ріки,гори,відомого курорту.  Наприклад: 
1. What is biggest city in Ukrain?  - Kyiv is the biggest city in Ukrain.

******************************************

Понеділок 14 лютого

Monday, the 14 th of February

Classwork

Урок № 61 (№ 64 за календарним плануванням)

                                                        Unit 6 : 
            Навколо Великої Британії та України.

              "Around Great Britain and Ukraine"

Добрий день, діти!
Сьогодні ми продовжуємо вивчати  тему про Україну і Великобританію.

Тема уроку. Національні символи Великобританії

                     "The National Symbols of  Great Britain "

Діти, подивіться другу частину відео уроку , починаючи з 6 хвилини 40 секунди. Відео подано -  11.02.2022.

Дивимось відео про національні символи України і Великобританії- повторюємо за диктором.

👇👀👂😀



👇👂👀😀


           ДОМАШНЕ ЗАВДАННЯ:

На стор.131 впр.1 вивчити назви національних символів України, дивимось відео і вчимо національні символи Великобританії -записати їх у словник. Впр. 5 b) ,стор.132 виконати письмово у зошиті ( описуємо 2, 3,4 малюнки за прикладом)


П'ятниця 11лютого

Friday, the 11th of February

Classwork

Урок № 60 (№ 63 за календарним плануванням)

                                           Тема: 

            Навколо Великої Британії та України.

              "Around Great Britain and Ukraine"

Добрий день, діти!
Сьогодні ми продовжуємо вивчати  тему про Україну і Великобританію.

Тема уроку. Національні символи України

                     "The National Symbols of Ukraine "

Запрошую вас на урок! 😊

👇👦👧👸

ZOOM

ПОЧАТОК об  11-00

 Для тих, хто не мав можливості бути присутнім на онлайн-уроці, перегляньте відеоурок:дивимось 6 хвилин 40 секунд.




           ДОМАШНЕ ЗАВДАННЯ:

На стор.131 впр.1 вивчити назви національних символів України- записати їх у словник. Текст впр.2 стор. 131 -читати і перекладати.
Пройдіть тест -аудіювання (скріншот з оцінкою пришдліть на Вайбер)

                                                    👇👀                               

👉😏тест-перевірка

****************************************************

Четвер 10 лютого

Thursday, the 10 th of February

Classwork

Урок № 59 (№ 52 за календарним плануванням)

                                                   UNIT 6

            Навколо Великої Британії та України.

          "Around Great Britain and Ukraine"

Тема уроку. Україна- наша Батьківщина

                     "Ukraine is our Motherland"

Запрошую вас на урок! 😊

👇👦👧👸

ZOOM

ПОЧАТОК о  12-00

Hello , children!

Доброго дня, діти. Продовжуємо вивчати тему" Навколо Великої Британії та України". Сьогодні ми будемо знайомитися з нашою  - Україною. На цьому уроці ми продовжемо вивчати застосування означного артикля the, неозначних -a, an  та нулевого артиклей.                                    

Зробіть словникову роботу і вивчіть нову лексику до нашого урок.

 Motherland -Батьківщина

1)    tradition [ trəˈdɪʃn ] -традиція -

2)        wonderful -  ˈwʌndəfl -чудово

3)   beautiful - [ ˈbjuːtɪfl ] -красивий

4)       independent- [ ˌɪn.dɪˈpen.dənt ] -незалежний,

5)    rich-  багатий

6)    large - [ lɑːdʒ ] - великий

7)    river [ ˈrɪvə(r) ] - річка

8)    Kyiv -Київ

9)    Dnipro- Дніпро

ge     generous- щедрий

 hhard-working- працьовитий

 Для тих, хто не мав можливості бути присутнім на онлайн-уроці, перегляньте відеоурок:


Д/з с.129 впр.2 (чит.,перекл.).Нові слова запишіть у словник, вивчіть. Пройдіть тест -використання артиклів (скріншот з оцінкою пришдліть на Вайбер)

                                                    👇👀                                                                         ВИКОРИСТАННЯ АРТИКЛІВ

 %%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%



Понеділок 7 лютого

Monday, the 7 th of February

Classwork

Урок № 58 (№ 61 за календарним плануванням)


Тема уроку. Велика Британія. Вживання артикля з географічними назвами. 

Добрий день, діти!
Сьогодні на уроці вам треба закріпити правило вживання
артиклів з власними (географічними) назвами. 

👀👇



Запрошую вас на урок 


👇👦👸


ZOOM

П О Ч  А Т О К   об  11-00

Д/З Правило вживання артиклів з власними (географічними) назвами вивчити
   Словосполучення впр. 3, с. 127 також вивчити.

1d (відправитись у похід), 
2c (влаштувати пікнік), 
3b (кататись на лижах), 
4f (відправитись у плавання), 
5g (кататись на велосипеді), 
6h (гуляти пішки, прогулюватись), 
7a (кататись на човні), 
8e (спостерігати за лебедями).

👉😏ТЕСТ_ПЕРЕВІРКА


виконати, отримати оцінку і прислати мені скріншот на вайбер , або на пошту до 20-00  7 лютого.

*****************************************************************


П'ятниця 4 лютого

Friday, the 4th of February

Classwork

Урок № 57 (№ 60 за календарним плануванням)

                                           Тема: 

            Навколо Великої Британії та України.

              "Around Great Britain and Ukraine"

Добрий день, діти!
Сьогодні ми продовжуємо вивчати нову тему про Великобританію.


 Тема уроку:   Національний парк

                   Великобританії.

 

Запрошую вас на урок! 😊

👇👦👧👸

ZOOM

ПОЧАТОК об  11-00

Сьогодні ми розбирали застосування артікля  з географічними назвами, назвами міст, музеїв, отелей, національних парків, парків, магазинів, супермаркетів, аеропортів.  






Нагадую, що ми не використовуємо артікль the з назвами вулиць, площ, просто парків, магазинів, великих супермаркітів, аеропортів. На сторінці 128 у підручнику у таблиці правила використання артікля the.

 Повторіть правило ступенів порівняння

 прикметників, а саме порівняльного ступеня

 (наприклад bigger than - більший ніж ..., drier

 than ... - сухіший ніж ...). Подивіться відео.


Пройдіть перевірочний тест з граматики.

👉ТЕСТ -Перевірка

       

Д/з с.127 впр.3 (вивчити), с.127 впр.4 (чит.,перекл і вставити словосполучення подані до вправи.); с.128 впр. 5 (письмово)


****************************************




Четвер 3 лютого

Thursday, the 3d of February

Classwork

Урок № 56 (№ 59 за календарним плануванням)

                                           Тема: 

            Навколо Великої Британії та України.

              "Around Great Britain and Ukraine"

Добрий день, діти!
Сьогодні ми починаємо вивчати нову тему про Великобританію та Україну.

 Тема уроку: Цікаві місця Великобританії.

 

Запрошую вас на урок! 😊

👇👦👧👸

ZOOM

ПОЧАТОК о  9-00

  Для тих, хто не мав можливості бути присутнім на онлайн-уроці, перегляньте відеоурок:





Діти, випишіть ті слова до нашої нової теми, які зустрічаєте вперше.


Правила утворення множини і винятки


ЗАПАМ'ЯТАЙ!



Домашня робота:

Діти виконайте у зошитах вправу №8 на сторінці 125, читати і перекладати текст у вправі № 3- стор.123

Пройти перевірочний тест 👇👀 



                    Домашнє завдання активне
                            Задане для 5-A

                 Завдання необхідно виконати до  3 лютого 19:00

Код доступу 7084419

********************************************************


31.01.2022 

Monday , the thirty first of January

      Classwork

Unit5 :"Nature  and Weather

Урок №55 ( № 58 за календарним

 плануванням)


Тема уроку.  Підсумковий урок з теми "

 Природа і погода"

Hello, boys and girls!   I'm very glad to see you.

Сьогодні ми підводимо підсумок з вивченої теми про природу і погоду. Подивіться відео до теми, ще раз повторіть вивчену лексику.

👇👀




Діти, прослухайте , прочитайте самостійно і виконайте письмово завдання у зошиті.
👇😔


Діти , уважно прочитайте тексти і письмово виконайте завдання (виберіть де прада , а де хиба)

👇👦👩
1.Autumn comes in Desember . True /False
2.The weather is cold and snowy in September .True /False
3. The weather gets colder and colder in October.True /False
4. This  autumn  we went to the local park.   True /False
5. Our class didn't win.  True /False
6. We played computer games .True /False
7. We got the prize.True /False
8. The cake was small. True /False
9. We sang songs in our classroom. True /False
10. The day was greatly. True /False

Monday, the twenty first of January

Homework

******************************************************************

28.01.2022 

Friday , the twenty eighth of January

      Classwork

Unit5 :"Nature  and Weather

The topic :  " Reading 

"The  Wind, the Sun, and Simon"

Урок №54 ( № 57 за календарним плануванням)


Тема уроку.  "Читання. " , "Вітер, Сонце і Саймон"


Hello, boys and girls!   I'm very glad to see you

 .How are you today? As for me I'm well!  And you? 

Діти , сьогодні ми закінчуємо нашу тему про

 погоду і природу .  Пропоную сьогодні

 попрацювати з цікавим оповіданням про те,

 як Вітер і Сонце уклали парі- хто з них

 сильніший. Прослухайте текст , потім

 прочитайте самостійно , перекладіть його і

 виконайте вправу № 4 (закінчите речення ,

 використовуючи текст)  👇👀

                         👉👧👦👸  ТЕКСТ


-I can blow very hard - я можу дути дуже сильно

- had an argument - сперечалися

- look around -подивитись навкруги

- take off  a coat - зняти пальто

-took a deep breath-зробив глибокий подих

- he buttoned his coat -застебнув своє пальто

- a storm of hail stones beat down from the clouds- ураган с градом обрушився з хмар.

- Sun shone down out of a bright blue sky-сонце сяяло з яскраво-блакитного неба

-the rays of sunshine touched  __ -сонячні лучі торкалися ___.

- it grew hotter and hotter- становилось жарче і жарче

- spent all afternoon on the merry- go -round- провів увесь день на каруселі


Домашня робота:

Діти виконайте у зошитах вправу №4 на сторінці 119, читати і перекладати текст у вправі № 3- стор.118-119

Friday, the twenty  eighth of January

Homework

Ex.4 p.119


&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&




27.01.2022 

Thursday , the twenty seventh of January

Classwork

Unit5 :"Nature  and Weather" , Lesson 8

The topic :  "Grammar Revision "

Урок №53 ( № 56 за календарним плануванням)
Тема уроку. Огляд граматики.


Hello, children! I am very glad to see you! How are you?  I hope you are well!

Діти, ми підходимо до завершення нашої теми "Nature  and Weather" і сьгодні будуть завдання на граматику. Спочатку , подивіться відеоуроки для застосування модальних дієслів  Should /Shouldn't  та дієслів у часі Past Simple Tense,( простий минулий час) а потім вам буде треба виконати завдання для засвоєння матеріалу. 



 У зошиті з класної роботи виконати письмово вправу №3 на сторінці 116
Домашнє завдання : пройти ТЕСТ  Наурок

 Домашнє завдання активне
Задане для 5-A
Завдання необхідно виконати до  27 січня 19:00 ред.

Повідомте учням
Код доступу 7285169  👇👦👧

                           TEST






88888888888888888888888888888888888888888888



24.01.2022 

Monday , the twenty fourth of January

Classwork

Unit5 :"Nature  and Weather  " , Lesson 7

The topic :  "Natural Рhепоmепа"

Урок №52 ( № 55 за календарним плануванням)
Тема уроку. Явища погоди

Діти , подивіться на малюнки , запишіть слова і їх переклад у словник .

Наприклад : hail - град

thunderstorm - гроза; lightning - блискавка;

stormy weather -штормова погода 








Діти подивіться відео до уроку - сторінки 113 -115 у підручнику.



Виконайте тест-гру 👉👸👦     ТЕСТ- 1

               👉😊😉      ТЕСТ 2      

Домашня робота:

Діти виконайте у зошитах вправу №1 на сторінці 113, читати і перекладати текст у вправі № 3- стор.114

Monday, the twenty  fourth of January

Homework

Ex.1 p.113

😊 GOOD LUCK

777777777777777777777777777777777777777777       


 


Дистанційне навчання 5 клас                    Distange Learning 5 Year

Новий матеріал розміщено першим на сторінці


21.01.2022 

Friday , the twenty first of January

Classwork

Unit5 "Nature  and Weather  " , Lesson 6

The topic :  "Weather"

Урок №51 ( № 54 за календарним плануванням)
Тема уроку. Погода.

Діти подивіться відео до уроку - сторінки 110-113 у підручнику.




Діти , пропоную для кращого усвоєння і розуміння і застосування - Future Will або  to Be going to Do Smth подтвитись відео



Діти, пройдіть тест гру 👇😉😊


👇😏


Після проходження тестів - зробіть скріншот з оцінкою і пришліть мені на пошту або на Viber 



25.11.2021

Thursday, the twenty fifth of November

Classwork

Unit 3"FOOD" , Lesson 3-4

The topic :  "Do the cooking"

Діти подивіться відео до уроку - сторінки 57 -59 у підручнику.


Діти запишіть у словник нові  слова на сторінці 57 вправа 1 ( знати їх переклад)

👇👀😠😌


Діти прочитайте текст-вправа №3, сторінка 57.Перекладіть текст і виконайте  вправу №4 усно.







Діти , уважно розгляньте таблиці з правилами застосування слів MUCH,  MANY, SOME, ANY , пройдіть тест  -гру 


👉👨👧👦ТЕСТ_ГРА

Домашня робота:

Діти виконайте в зошитах вправу №5 на сторінці 58 , вивчіть слова -вправа №1 ,сторінка57.

Thursday, the twenty fifth of November

Homework

Ex.5 p.58

😊 GOOD LUCK

8888888888888888888888888888888888888888888




07.05.2021

Friday, the seventh of May

Classwork

The topic : Listening

Кортрольна робота - контроль аудіювання.


Любі діти, пропоную вам прослухати розповідь два рази і на подвійному аркуші написати число, тест і виконати два завдання, які подані у цій контрольній .




Діти, після того, як ви прослухаєте- запишіть 👇 і за зразком виконуйте завдання (речення не пишемо, а ставимо цифру , а біля неї пишемо T (True) або F(False). Друге завдання також речення не пишемо , а біля цифри ставимо літеру ( вибираємо варіат відповіді)


Friday, the seventh of May

Test

Listening

The Magic Pot

Task 1
1. T / F

2.

3.

...
12.
Task 2
1. a/ b

2.

3.

...
12.
Діти, прошу вас серйозно підійти до виконання цієї роботи.



30.04.2021

Friday, the thirtieth of April

Classwork

Unit 8 " School Life" , Lesson 6-7

The topic :  Lesson Times

Діти подивіться відео до уроку - сторінки 193-195 у підручнику.


Діти, зверніть увагу на застосування прийменників часу. Подивіться відео.👇😉







Домашня робота:

На сторінці 193 вправа №1 прочитайте  текст; у класній роботі запишіть декілька речень про вчителя і предмет, який він преподає за зразком у вправі №2  - стор. 193.

Уснно опрацюйте вправи № 5 і №6 на сторінці 194.

Good Luck 😊



27.04.2021

Tuesday, the twenty seventh of April

Classwork

Unit 8 " School Life" , Lesson 5

The topic : At the   lessons.

Діти, подивіться  відео про минулий час, запишіть у зошит формули утворення Past Simple.



Повторіть власні і присвійні займенники.







Діти подивіться відео до уроку - сторінки 190-192 у підручнику 👇😔.

Домашня робота:

На сторінці 192 вправа №6 прочитайте  діалоги, вивчіть один напам'ять , запишіть на відео і пришліть мені. Письмово виконайте вправу №7 на сторінці 192.

Tuesday, the twenty seventh of April

Homework

Ex7 p.192



26.04.2021

Monday, the twenty sixth of April

Classwork

Unit 8 " School Life"

The topic : My  favourite lesson.

Діти подивіться відео до уроку - сторінки 190-192 у підручнику.





5. вивчати дроби 👆  6.питати і відповідати на питання. 
👆😐😏
1. читати і писати.
2. вчитися малювати.
3. працювати в парі.
4. бігати і пригати.

Домашне завдання: 

👇👦👧

ТЕСТ НА УРОК

Код доступу 7677665

Завдання необхідно виконати до  26 квітня 20:00




23.04.2021

Friday, the twenty third of April

Classwork

Unit 8 " School Life" , 

The topic : "Our school

Діти подивіться відео до уроку - сторінки 187-189 у підручнику.






Діти, для засвоєння нової лексики пройдіть інтерактивний тест 

👇😉😏

Домашне завдання: стор. 187- вправа №1 (вивчити назви предметів , записати їх у словник, знати їх переклад); вправа №2 виконати усно.
 Письмово виконати вправу № 8 стор.189

Friday, the twenty third of April

Homework

Ex8 p.189

Good luck😊😉



20.04.2021

Tuesday, the twentieth of April

Classwork

Unit 9School Life" , Lesson 1

The topic : "School things"

Діти подивіться відео до уроку - сторінки 184-186 у підручнику.




Діти , подивіться відео  про "Question Words" (питальні слова)


Відео - як задавати питання за допомогою допоміжних і питальних слів.


What things do you use at the lesson?

Діти, для засвоєння нової лексики пройдіть інтерактивний тест 

 👇😑😔

ТЕСТ І

ТЕСТ 2

Домашне завдання:  стор. 184 -вправа №1 (вивчити назви слів у рамочці , записати їх у словник, знати їх переклад).
 Письмово виконати вправу № 4.,стор 185.

Tuesday, the twentieth of April

Homework

Ex.4, p.185

Good luck😊😉



19.04.2021

Monday, the nineteenth of April

Classwork

Unit 8 " Holidays and Traditions

Любі діти, сьогодні вам треба виконати контрольну роботу на ВСЕОСВІТІ.

Дата початку: 19.04.2021 11:00:00

Дата завершення: 19.04.2021 15:00:00

Часу для проходження:  40 хв.

👇👧👦

ВСЕОСВІТА КОНТРОЛЬНА

 введіть код     whr511

👇👧👦




16.04.2021

Friday, the sixteenth of April

Classwork

Unit 8 " Holidays and Traditions" , Lesson 9-10

The topic : "Ukranians traditions" , "Easter baskets"
Діти подивіться відео до уроку - сторінки 177-178 у підручнику.









Домашне завдання :сторінка 177 вправа № 2;  сторінка 179 вправа №1 читати і перекладати; вправа № 3 на сторінці 179 письмово.

Friday, the sixteenth of April

Homework

Ex.3, p.179



13.04.2021

Tuesday, the thirteenth of April

Classwork

Unit 8 " Holidays and Traditions" , Lesson 7-8

The topic : "St.Valentine's Day"
Діти подивіться відео до уроку - сторінки 174-176 у підручнику.


Домашне завдання :сторінка 174 вправа 2 читати і перекладати, вправа № 5 письмово.

Tuesday, the thirteenth of April

Homework

Ex.5, p.175

Домашне завдання :пройдіть тест для перевірки вивченого матеріалу ОБОВ'ЯЗКОВО

👇👦👧😍

ТЕСТ НА УРОК

Код доступу 1227111

Тест пройти до 15.04.2021 до 20-00



12.04.2021

Monday, the twelfth of April

Classwork

Unit 8 " Holidays and Traditions" , Lesson 5-6

Тема уроку : Hollidays in Britain
Діти подивіться відео до уроку - сторінки 172-174 у підручнику.


Діти , у зошиті зробіть класну роботу, вправу № 3 виконайте письмово.

Домашне завдання: читати текст вправа №1 , перекладати, записати на діктофон один із текстів  ( Halloween or May Day in Old England  ) і прислати мені на Вайбер або пошту , №2  усно відповісти - згодні ви чи не згодні з поданими ствердженнями.   Письмово   виконати вправу №6.

Monday, the twelfth of April

Homework

Ex. 6, p.174

Good luck😉😊




09.04.2021

Thursday, the ninth of April

Classwork

Unit 8 " Holidays and Traditions" , Lesson 3
Тема уроку : "PREPARATION FOR THE HOLIDAY"
Діти подивіться відео до уроку - сторінки 169-171 у підручнику.



Виконайте вправу №1усно, вивчіть словосполучення подані до картинок , подивіться відео про застосування дієслів Do or  Make (робити)


Домашне завдання: читати текст вправа №2 , перекладати, вправа №3 усно відповісти на питання. Письмово виконати вправу № 5.

Thursday, the ninth of April

Homework

Ex. 5, p.171

Good luck😊😉


06.04.2021

Tuesday, the sixth of April

Classwork

Діти , подивіться відео про прийменники і правила їх застосування.





Домашне завдання :пройдіть тест для перевірки вивченого матеріалу ОБОВ'ЯЗКОВО

👇👦👧😍

TEST НА УРОК

Код доступу 7465785

Тест пройти до 08.04.2021 до 21-00


??????????????????????

05.04.2021

Monday, the fifth of April.

Classwork

Unit 8 " Holsdays and Traditions" , Lesson 1
Тема уроку : " Holidays "

Діти, сьогодні ми ознайомимося з назвами свят, які святкують у різних країнах :

Easter   ПАСХА
  Mother's Day
  ДЕНЬ МАТЕРІ

Christmes РІЗДВО ХРИСТОВО
New Year's Day НОВИЙ РІК


Helloween ХЕЛЛОУЇН
What is your favourite holiday ?
Яке твоє улюблене  свято?

When do you celebrate it?
Коли ви святкуєте його?
                                 Where do you celebrate it?
                                 Де ви святкуєте його?
What do you  buy?
Що ви купуєте?
                               Who do you celebrate  with?
                                З ким ви святкуєте?

What do you cook? Що ви готуєте?

How many guests do come to your place?
Скільки гостей приходять до вас?

     Опрацюйте слова і вирази подані вище.

Пропоную подивитися відео до уроку на сторінці 166-168.



У зошиті виконайте класну роботу. Виберіть один з малюнків у вправі №1 і опишіть його за зразком .
 Домашня робота : на сторінці 168 у вправі №5 опишіть шість свят, які вам подобаються за зразком.

Пройдіть невеличкий тест на порядкові числа

Monday, the fifth of April

Homework

Ex.5 p.168

Бажаю успіхів!!!😊😉😏

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 15.03.2021

Monday, the fifteenth of March

Homework

👇👦👧

TEST

👇👧👦

TEST 2



888888888888888888888888888888888888888888888888888888888

12.03.2021

Friday, the twelfth of March

Homework

5-A,Б

Діти , пройдіть тест за посиланням

👦👧👦👇

TEST

Код доступу 2872887

Тест пройти до 14.03.2021 до 21-00




15.02.2021

Monday, the fifteenth of Fabruary

Homework

Діти пройдіть тести на граматику.Попрацюйте над застосуванням дієслова To Be .  Результати пришліть на мою пошту чи Вайбер (фото)

👇👦👧👦

TEST1 to Be


👇👦👧👦

TEST2 to BE


^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

25.01.2021

Monday, the twenty fifth of January

Homework

5-A

Діти , пройдіть тест за посиланням

👦👧👇

ТЕСТ 5-А

Код доступу 8750083

Тест пройти до 26.01.2021 до 19-00

****************************************************************************

5-Б

Діти , пройдіть тест за посиланням

👦👧👇

ТЕСТ 5-Б


Код доступу 5258257

Тест пройти до 25.01.2021 до 21-00


:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


DISTANCE  LEARNING                                          YEAR 5 (5-A, B)

НОВИЙ МАТЕРІАЛ РОЗМІЩЕНО ПЕРШИМ НА СТОРІНЦІ  

22.01.2021

Friday , the twenty second  of January

Classwork

Unit 5 " Nature and Weather " , Lesson 6
Тема уроку : " The weather forecast "
Діти, уважно подивіться відео до підручника сторінки 110-113

1. Розберемо вправу №1 (listen and read dialogues ). У вправі подано три діалоги і три малюнка до них. Уважно прочитайте і у зошиті у класній роботі запишіть № діалогу і відповідно літеру малюнка, який відповідає діалогу.
2. Вправа №2 сторінка 111. Look at the pictures and out similar dialogues ( подивіться на картинки і зробіть , або розіграйте подібні діалоги як у вправі №1)

Example ( приклад) 
A. What season do you like? ( Яка твоя улюблена пора року?)
B. I like summer best of all. ( Мені більш всоьго подобається літо)
A.What is the weather in summer? (Яка погода   влітку?)
B.The weather in summer is hot. ( Погода влітку спекотна)
A. What do you like to do in summer?( Що тобі подобається робити влітку?
B. I like to go to the  beach . I can swim and sunbathe ( Мені подобається ходити на пляж. Я можу купатися і загорати.)
Picture B. : winter (зима  ); snowy (сніжно ) frosty :( морозно ) to ski (кататись на лижах )
Picture С. autumn ( осінь ); nice weather (  гарна погода) ;to walk in the forest ( гуляти у лісі ); to gather mushrooms (збирати гриби )
Picture В    spring (весна  ) ; the snow melts (тане сніг ) ;  wet ( волого); to stay at home ( залишатися вдома ) ;to read books (читати книжки ) ; to chat online (спілкуватися онлайн  ). 

Виберіть малюнок усно складіть діалог за зразком.

Подивіться відео : Future Will or Going to Do Smth. ( в чому різниця між ними)


Friday , the twenty second of January

Homework
 Ex. 3 p. 112
Look at the weathe chat  and write about the weather in London next week ( Подивіться на карту погоди у  Лондоні на наступну неділю і запишіть  - шість  речень за зразком  )
Ex. 5 p. 112
Read and translate ( прочитайте і перекладіть усно)



******************************************************************

DISTANCE  LEARNING                                          YEAR 5 (5-A, B)

НОВИЙ МАТЕРІАЛ РОЗМІЩЕНО ПЕРШИМ НА СТОРІНЦІ  

20.01.2021

Tuesday , the twentieth  of January

Classwork

Unit 5 " Nature and Weather " , Lesson 5
Тема уроку : "Плани на майбутні вихідні" 
(What are you going to do next weekend?)

Доброго дня , діти !

Сьогодні ми продовжуємо  вивчати тему "Природа і погода" . А саме ми познайомимось з  виразами- як спитати про плани і про погоду на майбутніх вихідних. Якщо ми будемо розмовляти про плани на вихідні , то ми повинні застосовувати майбутній час.  Давайте вивчимо  нові слова і вирази:

1. What is the weather like now ?   ( Яка погода сьогодні)

2. What do you think it'll ( it will ) be like tomorrow? (Як ти думаєш,  яка погода буде завтра?)

3.Tomorrow will be warm and sunny. (завтра буде тепло ш сонячно)

4. It won't (will not) be rainy and cold. (не буде дощу і холоду)

5. Would you like to come?  (ви бажаєте прийти )

6. What is the weather going to be next Sunday? (якою буде погода майбутніми вихідними )

7. We expect ____ . ( ми  очікуємо  - наприклад сонячний день

8. I'll ( will ) join you. (я приєднаюсь до тебе , тоб то піду з тобою)

9. You should take your jacket in case it rains. (тобі необхідно взяти свою куртку на всякий випадок, буде дощ)

10. Would you like to _______ (не хотів би ти ___)

11. I'd  ( would ) love to. ( мені би дуже хотілось)

12. I think there might  be a thounderstorm  in the evening. ( я думаю, там може бути гроза у вечорі)

13. I hope the weather won't spoil our weekend. ( я сподіваюсь , що погода не зіпсує нам вихідні)

14. The weather forecast  ( прогноз погоди)

Виконайте вправу №1 на сторінці 107-108 за зразком ( друга картинка) у робочому зошиті.
Прочитайте діалоги впр.№2 (перекладіть їх ) і усно зробіть вправу №3 (дати відповіді True or False). Це класна робота ( пишемо число, дату, класна робота та стор. і № завдання) 
                  Подивіться відео на цю тему 



Діти подивіться відео про модальне дієслово "should"
👇




Wednesday, the  twentieth of January
Homework
Ex 6 p.110
Виконайде вправу у зошитах за зразком , опишіть погоду у неділю (Sunday  ), понеділок ( Monday ), вівторок ( Tuesday ), середу ( Wednesday ) , дивлячись на картинки.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


DISTANCE LEARNING                                          YEAR 5 (5-A, B)

НОВИЙ МАТЕРІАЛ РОЗМІЩЕНО ПЕРШИМ НА СТОРІНЦІ  

18.01.2021

Monday , the eighteenth  of January

Classwork

Unit 5 " Nature and Weather " , Lesson 4 

Тема уроку : Пори року ( Seasons )
Подивіться відео на цю тему 

Виконайте письмово вправу №1 стор.106
Прочитайте текст №3 стор.106 ( вміти перекладати).Опрацюйте вправи № 4,5 (читати і розуміти про що йдеться) Підготувати маленьку розвовідь про зиму усно.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


  УВАГА !  5-А

18.01.2021

ДІТИ ЗАПРОШУЮ ВАС НА УРОК 

ПІДКЛЮЧИТЬСЯ  ДО КОНФЕРЕНЦІЇ

👇

ZOOM


18 СІЧНЯ О  13:00 

КОД ДОСТУПУ : 5151

ИдентифІкатор конференциЇ:  841 6652 8662



__________________________________________________________________________________________


DISTANCE LEARNING                                          YEAR 5 (5-A, B)

НОВИЙ МАТЕРІАЛ РОЗМІЩЕНО ПЕРШИМ НА СТОРІНЦІ

15.01.2021

Friday , the fifteenth of January

Unit 4. "Nature and Weather. Lesson 3

Classwork

Тема уроку : Пори року в Британії ( Seasons in Great Btitain )

Доброго дня , діти !

Сьогодні ми продовжуємо  вивчати тему "Природа і погода" . А саме ми познайомимось з порами року у Британії. Давайте вивчимо  нові слова і вирази:

- It's freezing  ( морозно)

- It's hot  (спекотно )

- It's warm ( тепло )

- It's cold ( холодно )

- What is the weathe like today? ( яка сьогодні погода )

- It's freezing. The temperature  is zero degrees ( морозно, температура ноль градусів )

- The sun doesn't shine very much ( сонце не дуже світить  ) 

- The weather is getting wamer  ( погода становиться тепліше )

- Summer can be quite warm ( літо може бути достатньо теплим ) 

- Daffodils ( нарциси )

- Tulips  flower-beds   ( клумба тюльпанів)

Подивіться відео на цю тему . 


  для 5-Б 


КОД ДОСТУПУ  6724387


всеосвіта 5-А

https://vseosvita.ua/test/start/dnn098



DISTANCE LEARNING                                          YEAR 5 (5-A, B)

НОВИЙ МАТЕРІАЛ РОЗМІЩЕНО ПЕРШИМ НА СТОРІНЦІ

12.01.2021

Tuesday , the twelfth of January

Unit 5 " Nature and Weather " , Lesson 2


Тема уроку : Улюблена пора року ( Seasons )

Доброго дня , діти !

Сьогодні ми продовжуємо тему "Природа і погода" , а саме будемо вивчати нові ЛО на тему , як поговорити про погоду, описати її, розповісти про улюблену пору року. Пропоную вам натиснути на посилання , де ви зможите натиснути на картинки і почути назви нових ЛО. Треба декілька раз прослухати , повторити за диктором і вивчити.

Нові ЛО

ЛО

Подивіться відео , прослухайте уроки до вашего підручника стор .101-102 Прочитайте текст №  3 на стор. 101-102 самостійно. 


Виконайте вправу №4 -усно, відповідайте "згодні ви чи ні з висловлюванням
 

 Домашнє завдання активне
Задане для 5-А
Завдання необхідно виконати до  14 січня 21:00 ред.

Повідомте учням
Код доступу 3708626
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


DISTANCE LEARNING                                          YEAR 5 (5-A, B)

НОВИЙ МАТЕРІАЛ РОЗМІЩЕНО ПЕРШИМ НА СТОРІНЦІ

13.11.2020

Friday, the thirteenth   of  November

Classwork

Урок № 25 

Тема уроку : Приготування їжі ( COOKING )

Доброго дня , діти !

Сьогодні ми продовжуємо тему "Харчування" , а саме будемо вивчати нові ЛО на тему , як приготувати їжу. Пропоную вам натиснути на посилання , де ви зможите натиснути на картинки і почути назви нових ЛО. Треба декілька раз прослухати , повторити за диктором і вивчити.

Нові ЛО

Подивіться відео , прослухайте уроки до вашего підручника стор.57-59 . Прочитайте текст на стор. 57-58 самостійно.




У зошитах в класній роботі виконайте Впр №2 за прикладом:

Example: 

   A: What shall I do with the onions? (Що мені зробити з цибулею?)

   B: Peel them first and then chop them. (почистити його та подробити йщго) 

Замість (onions ) складаємо питання з:

-- potato (  картопля )  

--- pepper ( перець  ) 

--- meat ( м'ясо ) 

--- beetroot ( буряк )

--- mushrooms (гриби) 

Домашнє завдання : за посиланням  пройдіть  тест , натисніть на FINISH , сфотографуйте і пришліть мені на пошту (ім'я, призвіще , клас-  ОБОВ'ЗКОВО

Це ваше домашнє завдання.

TEST 



_______________________________________________________________________________________

10.11.2020

Thuesday, the tenth of November

Classwork

Урок № 24

Тема уроку : У шкільній їдальні ( In the school canteen! )

Доброго дня, діти! 

Ми продовжуємо вивчати нашу тему про харчування. Сподіваюсь, що ви вивчили слова на с.52 впр.1

Перегляньте відеурок  (с.54-55)


Давайте пригадаємо , що таке  злічувальні (countable) та  незлічувальні   
 ( uncountable іменники.



ЗЛІЧУАЛЬНІ - МОЖНА РАХУВАТИ В ШТУКАХ.

НЕЗЛІЧУВАЛЬНІ  - МОЖЕМО РАХУВАТИ ТІЛЬИ ЗА ДОПОМОГОЮ УПАКОВОК, ПЛЯШОК,  ШМАТОЧКІВ, ЧАШЕК І  ТОЩО.
 
Переглянь відео про правила вживання  MUCH / MANY/ A LOT OF/LOTS OF





За посиланням  пройдіть  тест , натисніть на FINISH , сфотографуйте і пришліть мені на пошту (ім'я, призвіще , клас-  ОБОВ'ЗКОВО
Це ваше домашнє завдання.
 
TEST 1


_____________________________________________________________________________________________

 09.11.2020

ПРОДУКТИ ХАРЧУВАННЯ (FOOD )

Mnday, the ninth of November

Classwork


Аудио

Аудіо 2

Подивіться відео, пригадайте назви продуктів зарчування (FOOD) і виконайте вправу № 2 на сторінці  53 письмово у зошиті.

Відео: 





Д/З стор.54 впр. 5 

Випиши злічувальні та незлічувальні іменники. Запиши їх в зошит.

Countable nouns ( злічувальні ) 

Uncountable nouns (  незлічувальні іменники)

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Важлива інформація

До уваги учнів 5 -7 класів !