7-A

 

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ  7 КЛАС                  DISTANCE LEARNING    Year 7



                До  уваги учнів! Новий матеріал розміщено  першим на сторінці!



                Monday, the fourteenth of March


Classwork

Урок № 45 (№ 47 за календарним плануванням)

Unit 3 " Doctor! Doctor!" , Lesson 2

The topic :   "Visit to the doctor"

Тема уроку:  Візит до лікаря (розвиток діалогічного мовлення).

Hello , guys! I'm very glad to see you!

Пропоную уважно подивитися відео до нашого уроку на сторінках 121-123 для кращого засвоєння теми.(дивимось з 3 хвилини 10 секунди)


ЗАПАМ'ЯТАЙ: Offering Help (запропонована допомога)

Would you like ( не бажаєте -чогось) ?

a glass of water - стакан води

an aspirin - аспірин  

                          some cough medicine - ліки від кашлю


      to sit / lie down - сісти / приляхти

to go home / go to bed - йти додому /йти спати
 
to take an aspirin- прийняти аспірин

to see a doctor - відвідати лікаря

Домашня робота: на стор.115 повторити таблицю Grammer, на стор. 116 повторити правила вживання The Past Perfect Tense у рамочці. Письмово впр.3 стор.122; впр.5 стор.122 (скласти три міні діалогу за зразком використовуючи слова із рамочок)



???????????????????????????????????




               Monday, the twenty first of February


            Classwork


Урок № 43 (№ 45 за календарним плануванням)

Unit 3 " Doctor! Doctor!" , Lesson 2

The topic :   "The Past Perfect Tence"

Тема уроку:  Урок комунікативної грамотності з використанням Past Perfect 


Hello , guys! I'm very glad to see you!

Пропоную уважно подивитися відео до нашого уроку на сторінках 115-119 для кращого засвоєння і вміння використовувати минулих часів Past Simple and Past Perfect.

👇👀👂👄


Домашня робота: на стор.115 повторити таблицю Grammer, на стор. 116 повторити правила вживання The Past Perfect Tense у рамочці. Письмово впр.4 стор.118; впр.7 стор.119

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$



Wednesday, the 16 th of February

Classwork

Урок №42 (№ 44 за календарним плануванням)

Unit 3 " Doctor! Doctor!" , Lesson 2

The topic :   "Past Perfecr", "Past Simple"

Тема уроку: . Граматичний куточок.


Hello , guys! I'm very glad to see you!

Сьогодні ми будемо знайомитися з утворенням " МИНУЛОГО ПЕРФЕКТНОГО ЧАСУ" "The Past Perfect Tense" і дізнаємось як вживається ця часова форма. Пропоную подивитися відео уважно 2 рази, записати правила вживання і вивчити формулу утворення The Past Perfect Tense (минулий перфектний час -означає дію,яка відбулась або відбулась до певного моменту часу в минулому.Цей момент може бути позначений обставиною часу -як правило з прийменником by або іншою минулою дією в Past Simple



Для утворення речень у минулому завершеному часі нам потрібно знати неправильні дієслова  у третій формі (колонці) , які треба вивчити. Пропоную подивитися відео і співати разом .


👉😏ПЕРЕВІР СЕБЕ👀

Домашня робота: на стор.115 вивчити таблицю Grammer, на стор. 116 вивчити правила вживання The Past Perfect Tense у рамочцію. Письмово впр.3 стор.117



14.02.2022

Monday, the fourteenth of February

Classwork

Урок № 41 (№ 43 за календарним плануванням)

Unit 3 " Doctor! Doctor!" , Lesson 2

The topic :   "Some Symptoms of Some Diseases"

Тема уроку:  Хвороби. Симптоми.


Hello , guys! I'm very glad to see you!

Діти, сьогодні ми продовжуємо  розділ Doctor! Doctor!". На уроці ми будемо розбирати симптоми різних захворювань, складати діалоги між лікарем і пацієнтом. 

Запрошую вас на урок 

👇👦👸

ZOOM

П О Ч  А Т О К   о  12 -00



Задане для 7-А
Завдання необхідно виконати до  14 лютого 19:00
Код доступу 9750388

👉😏ТЕСТ-КОНТРОЛЬ

*************************************************

Середа 9 лютого

Wednesday, the 9 th of February

Classwork

Урок №40 (№ 42 за календарним плануванням)

Unit 3 " Doctor! Doctor!" , Lesson 2

The topic :   "A Visit to a Doctor"

Тема уроку: . Візит до доктора.

 Медичне обслуговування.

Hello , guys! I'm very glad to see you!

Діти, сьогодні ми продовжуємо  тему "A Visit to a Doctor". На уроці ми працюємо на сторінках 112-113 з новими ЛО (Vocabulary Box).

an accident - нещасний випадок

a disease - хвороба, захворювання

a dentist office- кабінет зубного лікаря

a pill - пігулка

a surdgeon -хірург

a symptom - симптом

a treatment- лікування

private -приватний

regular - регулярний, постійний.

regularly -регулярно, постійно

to make an appointment- записуватися на прийом

ВІДЕО СЛОВНИК ДО СТОР. 108-110👇👀


                  ВІДЕО СЛОВНИК ДО СТОР. 111-115👇👀

Watch this video to our lesson for page 112-113

👇👀


ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
HOMEWORK:

Працюємо на сторінці 112-113 ( вправа 2  -читаємо і перекладаємо , у тексті вставляємо вирази A,B,C,D,E за змістом), сдова з теми вивчити напам'ять.

 Письмово : виконати у зошиті

 👇😔

Завдання прислати  11.02.2022 до 19-00.

Бажаю успіхів!!!

GOOD LUCK!

??????????????????????????????????????????????????????

07.02.2022

Monday, the seventh of February

Classwork

Урок № 39 (№ 41 за календарним плануванням)

Unit 3 " Doctor! Doctor!" , Lesson 2

The topic :   "A Visit to a Doctor"

Тема уроку:  Біль, види болю. Візит до

 доктора.

Hello , guys! I'm very glad to see you!

Діти, сьогодні ми починаємо нову тему "A Visit to a Doctor". На уроці ми ознайомимось з новими ЛО (назвами захворювань, видами болю).


Запрошую вас на урок 


👇👦👸


ZOOM

П О Ч  А Т О К   о  12 -00

для кращого засвоєння нової лексіки подивіться відео- словник


                                                   👇👀👇




ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
HOMEWORK:
Усно- впр.1b) на стор.111 (читати і перекладати). Виконайте письмово  ( вправа 4, 5 стор.110 ). Словникова робота з новою лексікою . Завдання прислати  08.02.2022 до 19-00.

*******************************************

Середа 2 лютого

Wednesday, the 2nd of February

Classwork

Урок № 38 (№ 40 за календарним плануванням)

Unit 3 " Sports From A to Z" , Lesson 2

Тема уроку: Перевір чого ми дізнались з теми.

Сьогодні ми перевіремо, як ми засвоїли

 тему Sports From A to Z"за допомогою

 онлайн тесту.

12-00 

заходимо за посиланням , вписуємо:

  Код доступу 👉  6987496
своє 👉 прізвище та ім'я
натискаємо 👉 ПРИЄДНАТИСЯ
онлайн контрольна триватиме 👉40 хвилин

👇👱👧👦

ТЕСТ РОЗПОЧНЕТЬСЯ РІНО О 12-00

( я буду бачити виконання вашої роботи)

Бажаю успіхів!!!

GOOD LUCK!

????????????????????????????????????????????????

31.01.2022

Monday, the twenty first of January

Classwork

Unit 3 " Sports From A to Z" , Lesson 2

The topic :   "My favourite spotsman/woman"

Тема уроку: Мій улюблений спортсмен.

Hello , guys! I'm very glad to see you!  How are you today? I hope you are well. Let's start our lesson.  Watch this video to our lesson for page 107

👇👀


Діти , пропоную роздивитися картинки з відомими спортсменами. 












                                           Nick’s favourite sportsman

       Nick is fond of sport. He likes tennis, swimming, skiing, basketball and figure-skating, but his favourite type of sport is football. Nick likes both playing and watching it. Football is played in many countries, so he supports foreign teams as well as the domestic ones. He knows many great footballers. Among them, Maradona, Zidan, Arshavin, Totti, Maldini, Beckham, Messi, Vieri, but most of all he likes Ronaldo.

       Ronaldo is not only talented but also a strong-willed guy. His full name is Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro. He is considered to be the most expensive footballer of all times. To transfer from “Manchester United” team to Spanish “Real” he was paid more than 83 million pounds. Ronaldo was born on February, 5 in 1985 in Madeira. He was the youngest child in a family and his father named him after the American President Ronald Reagan. His career in football started rather early. At the age of eight he already played for the junior team “Andorinha”. When he turned ten, he signed his first contract with the local club “Nacional”. Today, Ronaldo is one of the best players in the world and he plays as a forward for the Spanish club “Real Madrid”.  He was also the first player to win all main football awards. Apart from being a great player, Ronaldo often donates money and personal possessions to charity funds and people who are in need.


                                                               Cindy’s favourite sportsman

My name is Cindy. I am crazy about sport. I like swimming, basketball, figure-skating and skating, but my favourite sport is gymnastics. Among many sportsmen I like Lilia Podkopaieva. She was born on August,15 in 1978 in Donetsk. She began to go in for gymnastics in her early childhood. Thanks to her talent and  hard work Podkopaieva  won 45 gold, 21 silver and 14 bronze medals in international competitions.  She became an absolute champion of the world, an absolute champion of Europe and  the absolute champion of the Olympic Games in Atlanta.
      After finishing her career  Lilia Podkopaev took part in social activities. She founded the International  Foundation "Health generations" and  sports festival "Golden Lily". Her fans around the world dedicate her poems and songs and even make sculptures. People all over the world admire  her talent, skills, hard work and charm.


ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
HOMEWORK: 

Виконайте письмово маленьку розповідь про вашого улюбленого спортсмена або спортсменку  ( вправа 2 стор.107 ) . Завдання прислати до 02.02.2022 .


************************************************************

26.01.2022

Wednesday, the twenty sixth of January

Classwork

Unit 3 " Sports From A to Z" , Lesson 2

The topic :  "Michael Schumacher"


Тема уроку. Спортивні досягнення
Добрий день, учні!
Сьогодні на уроці ви познайомитесь з яскравими прикладами спортивних досягнень. 
Прочитайте текст "Michael Schumacher" (впр. 2, с. с. 105 - 106).


Інформація про цього спортсмена допоможе вам закінчити речення - висловлювання англійською мовою:

1. The full name of the sportsman is ... .
2. His occupation is ... . He is a famous racing ... .
3. The name of his team is ... .
4. Michael is ... (nationality). 
5. He was born on ... .
6. He can ...
8. He can also ... .
9. He often does everything to ... .
10. Michael is Ferrari's best ... .

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
HOMEWORK: 

Свою відповідь запишіть на диктофон і надішліть для оцінювання до наступного уроку англійської мови.

😊😏 👇

Good Luck

*****************************************************************************************************

 24.01.2022

Monday, the twenty fourth of January

Classwork

Unit 3 " Sports From A to Z" , Lesson 2

The topic :  "Team  Sports" ,"Water Polo Sport"


Діти подивіться відео до уроку - сторінки 100-105 у підручнику.


Діти, виконайте словникову роботу (запишіть , перекладіть  і вивчіть слова у рамочці на стор. 101; у вправі №4 стор.102)



Прослухайте аудіо до вправи 5 b)  і запишіть у зошитах з класної роботи правила гри у ВОДНЕ ПОЛО  -"WATER POLO RULES"

👇👀😊😉

EX.5 b) p. 102 LISTENING

1. Number of players in each team __________

2. The game has _____ parts.

3. Each part lasts _____ minutes.

4. Size of the pool _____ metres long, ____ metres wide.

5. Colour of the ball : _________.

6 After a foul the referee can send out the player for_____ seconds.

7. After a bad foul there can be a penalty shot from ____ metres.

Прослухайте аудіо до вправи 6  і запишіть у зошитах з домашньої роботи про що розмовляли Селія і Адріан, вставте сдова у речення.

1. Brian's team , the home team, are wearing ______ caps.

2. Brian is a ______ player.

3. The referee is blowing the whistle for the _____ of the game.

4. ________ is shooting a penalty from five metres.

5. At the end of the match the score is ________.


👉👧👨Ex 6  listening

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
HOMEWORK: 
стор.103-104 вправа 6 - читати , слухати аудіо до діалогу , виконати письмово завдання подане у вправі ☝😏

Monday, the twenty fourth of January

Homework

Ex 6, p. 103-104


GOOD LUCK 👦👧👩

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

 24.11.2021

Wednesday, the twenty fourth of November

Classwork

Unit 2 " At Home" , Lesson 1

The topic :  "Householding chores"

GRAMMAR

Діти подивіться відео до уроку - сторінки 57-58 у підручнику.


Подивіться відео для кращого засвоєння застосування неозначених і заперечних займенників. Попрактикуйте застосування ціх займенників на електронних  тренажорах поданих під  відео.

👉😉ВІДЕО

👇👀 вивчити!!!
👉


ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
HOMEWORK
Вивчити правило застосування займенників :
somebody, anybody, nobody, evrybody,
something, enything, nothing,everything,
somewhere, anywhere, nowhere, everywhere.

У робочому зошиті з граматики виконати вправу №9- сторінка 31-32.
 Виконайте завдання за посиланням по темі "Householding chores" (після виконання натиснути на кнопку "FINISH" - потім на "Check my answers" і ви побачите свою оцінку. Зробіть скріншот і відправте мені на пошту.)
👇😏😊


GOOD LUCK 👦👧👩



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Важлива інформація

До уваги учнів 5 -7 класів !